Mooie vraag eigenlijk. Misschien een beetje van allebei. Aandacht lijkt steeds schaarser, maar tegelijk proberen we die schaarste op te lossen door overal een “dag van” voor te maken. En dan wordt aandacht juist weer oppervlakkig.
En die regel van Stef Bos is prachtig. Soms heeft een stille gedachte inderdaad meer kracht dan een hele campagne.
Prachtig maar ook verwonderend.
Is aandacht schaars geworden of wordt aandacht inhoudsloos?
Onwillekeurig komt de tekst van Stef Bos weer bij me boven: Niets is sterker dan het woord dat niemand hoort! 🥰
Mooie vraag eigenlijk. Misschien een beetje van allebei. Aandacht lijkt steeds schaarser, maar tegelijk proberen we die schaarste op te lossen door overal een “dag van” voor te maken. En dan wordt aandacht juist weer oppervlakkig.
En die regel van Stef Bos is prachtig. Soms heeft een stille gedachte inderdaad meer kracht dan een hele campagne.