Discussion about this post

User's avatar
Kim's Openhartige Observaties's avatar

Mooi omschreven!

karen schrijft & leest's avatar

Super herkenbaar, dat gevoel dat je pas echt een schrijver bent als je gepubliceerd en erkend wordt. Worstel ik zelf ook wel wat mee 😔

5 more comments...

No posts

Ready for more?