7 Comments
User's avatar
Kim's Openhartige Observaties's avatar

Mooi omschreven!

karen schrijft & leest's avatar

Super herkenbaar, dat gevoel dat je pas echt een schrijver bent als je gepubliceerd en erkend wordt. Worstel ik zelf ook wel wat mee 😔

Caroline van Zomeren's avatar

Herkenning is soms al fijn genoeg 🙂

Mijn loslaat-experiment's avatar

en dan de - helaas vaak bevestigde - aanname, dat je met de vraag naar wat je doet gereduceerd wordt tot het stukje van jezelf dat geld verdient. ik kreeg die vraag een keer tijdens een chique bijeenkomst van de baas van mijn baas van een vroegere aanstelling en antwoordde vrolijk

"koffie drinken". Want dat was op dat moment ook zo. Vond ze niet leuk...

Caroline van Zomeren's avatar

🤣 die is goed! En technisch gezien het meest correcte antwoord.

Maarten's Italiaanse verhalen's avatar

Als mensen het je vragen, of als je het jezelf vraagt? Ik denk dat alleen de tweede vraag echt relevant is.

Caroline van Zomeren's avatar

Klopt helemaal 🙂